Páginas

miércoles, 2 de octubre de 2013

provisional

haver-me de fer a diari
amb la pell llisa de vida
que imita el còdol de torrent
tot passa massa de pressa
el present se’m perd a raig
com si el vulgues prendre
amb dits de fum

ja fa massa anys
que no en tinc trenta
i cada vegada m’espanta més
la provisionalitat
aquells destins itinerants
on perdo trossos de mi
i m’esquerda el caràcter
i m’agreix el regal de vida
tot es diferent avui
l’ahir mai no serveix

cerco traces de rutina
que m’afermin infal·lible
enmig del miratge

donaria vida per la vida certa
previsible a cada pas
de seguretat servada
i emocions arrecerades
segueixo condemnat a mantenir
l’alerta de vigília eterna
amb taciturnitat obligada
a cau de llunes noves
com quan érem salvatges


No hay comentarios:

Publicar un comentario